startUFO -TEMATY
Sob, 5 lis 2011 11:36 | Czytany: 4586x | Komentarzy: 5

Zmiennokształtne UFO - Meksykańskie EBANIS - "Węże na niebie"

     

Temat tego artykułu został niejako wywołany przez miły e-mail naszego Czytelnika, Pana Krzysztofa. Przysłał nam dwa bardzo ciekawe filmy, które pozwolę sobie zamieścić w tym artykule. Zaprasza też do dyskusji na ten temat i ja dołączam się też do tej prośby. Napiszcie proszę, jakie są wasze opinie.

Film przedstawia zmiennolrztałtne UFO, a może nie, które przyjmuje formę ptaka. Na pierwszy rzut oka każdy powie, to ptak. Ma ogon, głowę, skrzydła. Jaki jest cel tego kamuflażu?

I drugi film Pana Krzysztofa:ten jest bardziej skomplikowany w swoim wyrazie i każdy musi dokonać subiektywnej analizy. Myślę, że każdy z nas zobaczy tam to, co chce zobaczyć.

Bardzo częstym zjawiskiem na niebie w Meksyku jest ukazywanie się EBANIS czyli "Węży na niebie".

 

Początkowo ukazują się na niebie jako wstęgi o dość prostych kształtach, by po jakimś czasie tworzyc różne kształty.

Im głębiej wchodzimy w tematykę UFO, tym wyraźniej widać, jak bardzo złożony jest to problem. Moim skromnym zdaniem powinno się dokonac segregacji poszczególnych zjawisk. Nie wszystkie manifestacje to UFO w starym znaczeniu. Ludzkości z jakiegoś nieznanego jeszcze powodu zaczynają być przedstawiane różne aspekty przejawów inteligencji kosmicznej, jej złożoności , jak i złożoności całego wszechświata. Moim zdaniem mamy doczynienia z objektami z naszego Układu Słonecznego  ( ostatnie odkrycia mówią o wielkiej cywilizacji na Księżycach Jowisza, Europie i Ganimedesie), z objektami międzygalaktycznymi, proszę zobaczyć, jak nieprawdopodobnie wielkie statki kosmiczne orbituja koło naszego Słońca i strzelają do niego promieniami laserowymi / zdjęcia NASA /, objekty z innych, wyższych wymiarow - i to są te zmiennokształtne UFO i kręgi zbożowe.
Oczywiście to tylko moje własne przemyślenia i mogą być bardzo dalekie od prawdy.

Sprawa jest bardzo dyskusyjna, niezmiernie tajemnicza, cudownie ciekawa i warta zachodu, żeby się nad nią pochylić.

Anna Modrzejewska

 



     

Komentarze (5)
Poniżej znajduje się lista komentarzy.

Pon, 7 lis 2011 12:03 | brak oceny

Scptk | Gość

Może my ludzie kiedyś w drodze ewolucji też będziemy mogli zmieniać kształty swojego ciała i podróżować po przestworzach nie używając techniki .

Rozwiń odpowiedzi (6) Dziękujemy za ocenę.

Sob, 12 lis 2011 20:28 | brak oceny

mandarin | Gość

Do przemiany w jakikolwiek ksztalt nie potrzeba duzo mocy, bo ludzie przebywajacy poza cialem jako duchy potrafia zamienic sie v cokolwiek, od postaci ludzkiej, przez zwierzeca po przedmiot. Co wiecej wiele sladow wskazuje ze jakoby dowody na istnienie obcych ktore przypadkowo wyplynely z tajnych akt sa tak naprawde dezinformacja: ktos wysoko postawiony bardzo sie stara o to by ludzie wierzyli w wersje kosmiczna i preparuje w profesjonalny sposob "dowody" na istnienie obcych. Bylo tak ze przy jednym z lotow Apollo rzekome rozmowy kosmotautow o UFO byly prowadzone z ziemi, co pozniej wyszlo na jaw. Podpisy pod dokumentami o rozbitych spodkach okazywaly sie falszywe i wiele innych takich rzeczy ktos robil bysmy nie poznali prawdziwej twarzy kryjacej sie za UFO

Dziękujemy za ocenę.

Sob, 12 lis 2011 20:16 | brak oceny

mandarin | Gość

Jesli nie wiesz jak odroznic kosmite od aniola, to nie mozesz mowic ze sie w myle w tym co mowie- bo nie masz na to dowodu. Kosmitow prawdziwych odroznisz od aniolow po "owocach". Wszystko co prowadzi do magii, myslenia poganskiego i krotko mowiac sprzeciwiajacego sie Biblii, jest nauka pochodzaca od ciemnych sil. Ja twierdze ze choc prawdziwi kosmici moga gdzies tam istniec, to obecnie na ziemi robia kosmiczne przedstawienia upadli aniolowie. Jest to zgodne z tym ze tych zjawisk jest za duzo, co sie zgadza z olbrzymia iloscia zmiennoksztaltnych zrzuconych z nieba na ziemie. Jest to zgodne z "owocami odstepstwa" jakie cechuja wiekszosc ludzi nakazonych ufologia, jak i probami ukazywania przez kosmitow "innego Jezusa" co cechowalo gnostykow przewrotnie i nieprawdziwe interpretujacych Biblie. Ponadto ufologia powoduje watpliwosci tego samego typu ktore waz zasial w raju odnosnie Slowa Bozego, a watpliowsci te brzmialy: "Czy Bog na pewno tak powiedzial?" To pytanie zadaje sobie wielu ufologow odnosnie Biblii. Ponadto slady takie jak kregi w zbozu o symbolice magicznej i poganskiej, alienajca ludzi zwiazanych z UFO i wywolywanie u nich pychy, zaczarowane przedmioty (np. kamienie zwiazane z UFO), urzeczenie czy oczarowanie ludzi w sposob ze tesknia za kosmitami na podobienstwo ludzi ktorzy tesknili za nimfami i elfami ktorycy zobaczyli. Popchniecie ludzi w okultyzm. Wiele nierozumnych i glupich dzialan kosmitow, nastawionych na efekty specjalne a w gruncie rzeczy pustych. itp. sladow ze sa to upadle istoty jest pelno. A najwiecej ich znajdziesz w gniazdach gdzie przebywaja, czyli miejscach odludnych i nierzadko przekletych, jak np, ranczo Skinvalkera o ktorym FN nie chce pisac :(

Dziękujemy za ocenę.

Czw, 10 lis 2011 15:20 | brak oceny

Scptk | Gość

"jesli zgadzasz sie z tym ze istnieja jakies byty ktore moga sie przemienic w cokolwiek" . Zgadzam się z tym ale niekoniecznie z przemianą w cokolwiek. Bo to już musiała by być duża moc. Mogą istnieć byty które do pewnego stopnia mogą zmieniać wygląd ale niewykluczone że istnieją takie które mogą zamieniać się w cokolwiek lub choćby oddziaływać na mózg człowieka by temu się zdawało że widzi coś czego tak naprawdę nie ma. Owładnięcie umysłem (opętanie). Mogą to być duchy,demony,anioły lub inne byty duchowe ale również mogą to być kosmici którzy również opanowali Tą umiejętność zmiennokształtności poprzez wyższy od ludzi rozwój duchowo-techniczny. Po czym ich rozpoznać czy to prawdziwi kosmici czy też "przebrani" ? Oto jest pytanie. Chciałbym się o To zapytać Ciebie ..

Dziękujemy za ocenę.

Śr, 9 lis 2011 11:23 | brak oceny

mandarin | Gość

Scptk dziekuje za twoja otwartosc. Skoro na tym poziomie sie zgadzamy, to odwaze sie zadac ci kolejne pytanie: jesli zgadzasz sie z tym ze istnieja jakies byty ktore moga sie przemienic w cokolwiek, to po czym poznasz przypadki spotkan z UFO w ktorych te zmiennoksztaltne istoty udawaly kosmitow, od przypadkow w ktorych te istoty nie wziely udzialu? Podpowiadam uczciwie i wez to prosze pod uwage ze "materialnosc" obiektow nie jest ta roznica, bo zmiennoksztaltne duchy bez problemu robia rozne materializacje, po ktorych nie tylko pozostaja slady ale i przedmioty.

Dziękujemy za ocenę.

Wt, 8 lis 2011 14:28 | brak oceny

Scptk | Gość

Tak zgadzam się z tym stwierdzeniem. Może istnieć rasa lub jakieś byty która ma umiejętność zmiennokształtności.

Dziękujemy za ocenę.

Pon, 7 lis 2011 18:14 | brak oceny

mandarin | Gość

Drogi sceptyku, choć uważam teorie ewolucji w obecnym tłumaczeniu za daleką od prawdy, czy mam rozumieć że zgadzasz sie z tym iż "kosmici" mogą być zmiennokształtni i nie potrzebują spodków do przemieszczania się?

Dziękujemy za ocenę.

Pon, 7 lis 2011 11:07 | brak oceny

mandarin | Gość

tu sa wyjatkowe ujecia tych obiektow: http://www.youtube.com/watch?v=xmGKWMua3Tk

Dziękujemy za ocenę.

Nie, 6 lis 2011 17:48 | brak oceny

mandarin | Gość

A tu "plazmatyczny" czy metalopodobny gigantyczny obiekt przypominający owada: http://www.youtube.com/watch?v=aR8sYpjFg10

Przytocze też jeszcze fragment z książki Petera Krassy "Muzi v cernem". Padają tam słowa skierowane do jednego ufologa, które wypowiedziały istoty magiczne związane z UFO, a interpretowane przez współczesny świat jako kosmici. Istoty te powiedziały: "To jak nas widzisz, nie jest naszą naturalną formą (naturalnym wyglądem). Uważaliśmy jednak za potrzebne ukazać sie w tej postaci". Warto pamiętać że jeśli UFO i kosmici posiadają zdolność zmiany kształtu(mogący z lecącej kuli przekształcić sie w postać humanoidalną lub inny obiekt)to... obraz w jakim nam sie ukazują nie musi być tym prawdziwym, podobnie ich charakter może mieć też drugie dno, ukryte poza wyreżyserowanym ukazaniem w futurystycznych barwach. Innymi słowy spotykając sie z UFO i "kosmitami" nie tyle spotykamy sie z istotami z innych planet, co z prawdziwą głęboką tajemnicą. W przypadkach które będą jednoznacznie udowodnione że to byli kosmici, okey, będą to kosmici. Ale w przypadkach gdy dane zdarzenia będą dwuznaczne, albo założone tylko na tym że scena mogła być tylko aktorsko odegrana na "kosmiczne barwy" - dane zdażenie pozostaje tajemnicą, a inteligencje biorące w nim udział: nie rozpoznane.

Dziękujemy za ocenę.

Nie, 6 lis 2011 15:59 | brak oceny

mandarin | Gość

Milo ze ludzie z FN otwieraja sie na to ze sprawy pozornie niemozliwe dla wielu, sa jeszcze bardziej nieprawdopodobne choc realne, niz sie wiekszosc spodziewa. Troche skomplikuje wiec jeszcze sprawe tych robakopodobnych obiektow, aby specjalisci od balonow nie mieli latwej lamiglowki : a wiec cos co wyglada jak robal, sfilmowany z kosmosu a przelatujacy nad Ziemia: http://www.youtube.com/watch?v=8AaUrlNDoPk

Dziękujemy za ocenę.

Nie, 6 lis 2011 08:16 | brak oceny

danstaz | Gość

jakiś byt inteligętny jakaś forma energi

Rozwiń odpowiedzi (1) Dziękujemy za ocenę.

Pon, 7 lis 2011 11:56 | brak oceny

Scptk | Gość

No ja tez tak uważam.

Dziękujemy za ocenę.

Wyświetl według: Chronologicznie Ocena
w kolejności: rosnąco malejąco

* Informujemy, iż treści zamieszczane w komentarzach, lub innych rubrykach, w których internauta może dodać swój wpis nie są stanowiskiem Fundacji Nautilus i nie stanowią one odzwierciedlenia naszych poglądów, upodobań bądź sympatii. Fundacja Nautilus nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez Użytkowników.

Nick / imię i nazwisko

Email

Treść komentarza:

Zabezpieczenie przeciw-spamowe

Ilość UFO na obrazie




* Publikując komentarz oświadczasz, iż zapoznałeś się oraz akceptujesz regulamin naszej strony.

poprzednie wiadomości:

UFO - TEMATY

Pt, 28 paź 2011 13:01

Faceci w czerni

Tajemnicze, najczęściej odziane na czarno postacie obserwowali liczni świadkowie, a znawcy UFO przebadali ich sprawę ze szczególną pieczołowitością. czytaj dalej

Śr, 26 paź 2011 11:29

Czy Istota z amazońskiej dżungli to Kosmita?

Osobliwe stworzenie, które widzimy na filmie, nie wydaje się być naturalnym mieszkańcem brazylijskiej dżungli , czy wręcz Ziemi. czytaj dalej

Wt, 25 paź 2011 15:09

Pozaziemska Istota zabita w amerykańskiej bazie wojskowej

W odtajnionych wojskowych dokumentach Stanów Zjednoczonych dotyczących badań nad UFO znalazłam ciekawy raport:           czytaj dalej

Pon, 24 paź 2011 14:23

Opowieść o tajemniczym zjawisku UFO

Tajemnicze zjawisko UFO jest związane z ludzkością od najdawniejszych czasów. Film, jest próbą, bardzo udaną i ciekawą, przeprowadzenia widza poprzez tajemnicze wydarzenia na przestrzeni czasu od Kennetha Arnolda po czasy współczesne. czytaj dalej

Czw, 20 paź 2011 13:36

Starożytni Kosmici i krwawe kulty

Dlaczego bogowie starożytnych religii wymagali krwawych ofiar?Dlaczego teraz ludzie usprawiedliwiają przemoc i nieprawdopodobne okrucieństwo poleceniami z zewnątrz, z innych Swiatów?Czy istnieje coś takiego, jak "kontrola umysłów" przez siłę wyższą?Czy istnieje "kosmiczny spisek" przeciwko ludzkiej rasie?Czy starożytni bogowie to dzisiejsi Kosmici? czytaj dalej

zobacz archiwum...

  www.nautilus.org.pl    English version    Kanał RSS

Informacja dotycząca cookies: Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu logowania i utrzymywania sesji Użytkownika. Jeśli już zapoznałeś się z tą informacją, kliknij tutaj, aby ją zamknąć.